شرایط بازگشت هزینه

روکسو همواره می‌کوشد که بستری برای فروش محصولاتی باشد که کاربران را از هر لحاظ راضی نگه دارد. در این راستا تلاش می‌کنیم آنچنان نظارت‌های دقیق و سرسختانه‌ای بر محصولاتی که جهت فروش روی وب‌سایت قرار می‌گیرند، داشته باشیم که با آسودگی خاطر بتوانید محصول مورد نظرتان را بخرید و به اهداف خود از خریدتان برسید. اما با تمام این تلاش‌ها و نظارت‌ها گاهی ممکن است مشتریان با مواردی مواجه شوند که درخواست بازگشت هزینه‌ی خود را داشته باشند. 

چنانچه محصولی که خریداری می‌کنید، یکی از مشکلات زیر را داشته باشد، 7 روز فرصت دارید که از طریق تماس تلفنی، ارسال تیکت و دیگر راه‌های ارتباطی به ما اطلاع دهید تا هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید، به حسابتان برگردانیم:

  • محصول خریداری شده دارای ایراد یا نقص فنی باشد. به عنوان مثال فایل خریداری شده مخدوش باشد یا درست کار نکند. 

توجه کنید که گاهی خریداران محصول را به درستی دانلود نمی‌کنند و به همین جهت محصولی که خریده‌اند، بر روی کامپیوترشان نصب یا باز نمی‌شود. روکسو در این قبیل موارد مسئولیتی را بر عهده ندارد و تنها می‌تواند با ارائه‌ی مشاوره و راهنمایی‌های لازم به خریدار کمک کند تا محصول را به درستی دانلود کنند.  

  • محتوای محصول خریداری شده با اطلاعات و توضیحات مندرج در وب‌سایت مطابقت نداشته باشد. 

در نظر داشته باشید که برخی فروشندگان، تصویر محصول خود را تبلیغاتی می‌کنند به همین جهت تصویری که شما در سایت می‌بینید، با آنچه می‌خرید اندکی متفاوت است. لازم به ذکر است که صرفا تفاوت‌های جزئی محصول با تصویر مندرج در سایت، مغایرت محسوب نمی‌شود. منظور از مغایرت، اختلافات واضح و آشکار در ویژگی‌ها و مشخصات محصول است. 

در غیر اینصورت به منظور حفظ حقوق مدرسان و فروشندگان روکسو، پس از خرید و دریافت لینک دانلود یک محصول، بهیچ‌وجه امکان بازگشت هزینه وجود ندارد.