شیوه های پرداخت

پرداخت هزینه‌های سفارش فقط به صورت «اینترنتی» انجام می‌شود. ضمنا وجه را باید یکجا بپردازید و امکان پرداخت به صورت اقساطی در حال حاضر وجود ندارد.
پرداخت اینترنتی، پرداختی امن و مطمئن است. کاربران می‌توانند با تمامی کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب پرداخت خود را انجام دهند. 
چنانچه پرداخت را با موفقیت انجام دهید، لینک دانلود محصولاتی که خریداری کرده‌اید، به صورت خودکار فعال می‌شوند.
هنگام پرداخت اطلاعات زیر از شما درخواست می‌شود که پس از وارد کردن این اطلاعات، عملیات پرداختتان با موفقیت انجام خواهد شد:

  • شماره 16 رقمی کارت بانک: این شماره بر روی کارت بانکی شما درج شده است.
  • رمز دوم: رمز دوم یا رمز خرید اینترنتی، با رمزی که هنگام استفاده از دستگاه‌های خودپرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برای دریافت این رمز می‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه کنید. در بخش عملیات رمز می‌توانید رمز اینترنتی دلخواه خود را وارد نمائید.
  • کد CVV2: این کد، یک عدد سه یا چهار رقمی است که پشت یا روی کارت بانکی شما حک شده است.
  • تاریخ انقضا: تاریخ انقضای کارت بانکی نیز روی کارت شما قرار دارد.اگر این تاریخ روی کارت شما حک نشده است می‌توانید از عدد 12 بجای ماه و از عدد 99 بجای سال استفاده کنید.

توجه: گاهی پیش می‌آید که در پایان عملیات پرداخت با عبارت «پرداخت ناموفق» روبرو می‌شوید در حالیکه وجه از حساب شما کم شده است. در اینصورت باید مجددا پرداخت را انجام دهید. وجهی که از حساب شما کم شده نیز ظرف مدت 72 ساعت به حساب شما برگردانده خواهد شد. در غیراینصورت باید موضوع را از بانک صادرکننده کارت خود پیگیری کنید.